Singletrail Rozprávkové Enduro

Žilinský kraj, Ružomberok

Prírodný singletrail vás prevedie rozprávkovým lesom okolo vrchu Sidorovo. Z Vlkolínskych lúk a od Krkavej skaly sa môžete kochať výhľadmi na Nízke a Vysoké Tatry, alebo si odskočiť pozrieť UNESCO osadu Vlkolínec a následne sa vrátiť na trail.

Z parkoviska v Hrabove pri Ružomberku vystúpate po asfaltovej komunikácii na Kalváriu, odkiaľ sa vydáte vpravo. Tesne pred vstupom do lesa sa napojíte na lesný chodník a pokračujúc v stúpaní po ňom, cca po 3 km dorazíte k turistickému odpočívadlu na Vlkolínskych lúkach. Tam zídete z asfaltovej cesty na poľnú a popri mini farme vystúpate až na vrch lúky ku turistickému smerovníku. Z tohto miesta sledujte zelenú turistickú značku, po cca 500 m odbočíte z cesty na lesný chodník. Po približne 1,5 km zjazde sa dostanete na rozdvojku lesných chodníkov. Odbočte vľavo a užite si krásny prírodný trail, ktorým sa dostanete opäť na Kalváriu a po ceste späť na parkovisko v Hrabove.

Trasa vedie po spevnených a lesných cestách a je vhodná pre MTB bicykel.

Ako sa sem dostanete?

Štart aj cieľ cyklotrasy je v Hrabove. V Ružomberku na svetelnej križovatke pri čerpacej stanici Shell odbočte na Hrabovskú cestu, ktorá vás dovedie do Hrabova.

Parkovanie a verejná doprava

K dispozícii sú 3 parkoviská.